Şirket Kurulumu


Eğer bir iş kurmayı planlıyorsanız, düşünmeniz gereken bir çok husus vardır. Sizin kişisel pozisyonlarınıza bağlı olarak çok farklı destek ve talimatlar vardır. Siz; çalışan, işveren veya Türkiye dışından iş kurmak amacı ile gelen olabilirsiniz.  Tüm bu farklı konularda sizleri aydınlatıcı bilgiler sunmaktayız.

Şirket Açmak

Türkiyede iş kurarken, kuracağınız işin yapısını belirlemek zorundasınız.Türkiyedeki iş çeşitleri:

  • Şahıs Şirketi
  • Limited Şirket
  • Ortaklık (Anonim) Şirketi

Eğer kişisel olarak ticaret yapmayı planlıyorsanız, şahıs şirketi için başvuruda bulunmalısınız. Bu durumda başkası için değil, sadece kendiniz için iş yapabilirsiniz.Türkiye’de iş yapacaksanız burada yaşamak zorundasınız. Eğer kuracağınız şirket şahsi limited şirketi olacaksa kayıtlı bir ofisiniz ve en azından bir şirket müdürüne ihtiyacınız olacaktır. İşte bu noktadaki tüm çözümleri bizimle bulabilirsiniz.

Muhasebe Kurulumu

İşinize ait evrak ve muhasebe kayıtlarınızı ortalama en az beş yıl saklamak, dünyanın her yerinde yasal bir gerekliliktir, hal böyle oluncada bir yerlerde iyi bir kayıt tutma uygulamaları olması önem arz etmektedir. Bu kayıtlar sizin harcama ve gelirleriniz in tümüne ait dokümanları kapsamalıdır.

İşinize ait evrak ve muhasebe kayıtlarınızı ortalama en az beş yıl saklamak, dünyanın her yerinde yasal bir gerekliliktir, hal böyle oluncada bir yerlerde iyi bir kayıt tutma uygulamaları olması önem arz etmektedir. Bu kayıtlar sizin harcama ve gelirleriniz in tümüne ait dokümanları kapsamalıdır.

Kayıtların düzgün tutulması; vergilerinizin düzenli olarak ödenmesinde, diğer bürokratik işlerinizin düzgün yürümesinde ve işlerinizin düzgün gidip gitmediğini kontrol etmekte faydalı olacaktır.

İyi bir muhasebe sistemi nasıl kurulur.

Bu beş aşamalı bir işlemdir:

  • Başlangıç tarihini belirlemek.
  • İş kayıtlarını birleştirmek.
  • Mali hesapları kurmak.
  • Tüm işlemleri girmek.
  • Hesap bakiyelerini doğrulamak.

Hizmetlerimiz

Sunmuş olduğumuz hizmetler şunlardır;

  • İş Planının Hazırlanması
  • Anonim, Özel ve Limited Ortaklık
  • İrtibat ve/veya Şube Ofis Kurulumu
  • Gelir Vergisi Başvurusu
  • Katma Değer Vergisi Başvurusu
  • Hizmet Vergisi Başvurusu

Ofis Çözümleri

Bizden hizmet isteyen şirketlerin hem donanımsal hemde yazılımsal olarak maliyetlerde tasarruf yapmak istediklerini bilmekteyiz.Ofis çözümü sunan bir firma olarak, maliyetlerde tasarruf isteyen girişimcilere yıl ve yıl etkinliklerini artıran çözümlerde yardım ediyoruz,BPT, her müşteriye özel diğer önemli kritik iş göstergeleri içeren bir danışma yaklaşımı aracılığıyla analiz yapar ve bu çözümleri gerçekleştirilir.BPT takım çalışması yapar ve yanı sıra olağanüstü müşteri hizmetleri için bir bağlılık ruhu oluşturmak için çaba gösterir.

İnsan Kaynakları ve Bordro

Bir işyeri büyüdükçe, onların insan kaynakları ve bordro hizmetlerindeki sorunlarıda büyür.Bir işyeri büyüdükçe, onların insan kaynakları ve bordro hizmetlerindeki sorunlarıda büyür. Genellikle çalışan sayısının fazlalığı değil, birleşme ve satın almalarda bu problemler daha da büyük olur. İki farklı sistemi bir sistem içinde çalıştırmak denendiğinde, kesintisiz bir süreç için dikkatli planlama ve sıkı bir çalışma gerekmektedir.İnsan kaynakları ve Bordro Hizmetleri ihtiyaçlarınız için ortaklarınızla nasıl bir birliktelik gerekmektedir?

Eğer insan kaynakları ve bordro hizmetleri ihtiyaçlarınız için sizing adınıza bu işlemi takip edecek yetkili bir çözüm ortağınız varsa, bu durumda siz diğer işlerinize odaklanabilirsiniz, faaliyetlerinizi geliştirebilirsiniz ve sadece para kazanmaya odaklanabilirsiniz.İnsan Kaynakları ve Bordro Hizmetleri sizin için mükemmel bir çözüm olabilir.

Bizim hizmet uzmanlarımız, ihtiyaçlarınıza uygun çözümleri sunmak üzere, sizinle hedeflerinizi tartışmak, müşteri tasarım çözümlerini görüşmek üzere sizinle birlikte hareket edecektir.Biz dışardan gelen personeli direk kendi personeline dönüştürmek isteyen şirketlere, gelişmiş İnsan Kaynakları ve Bordro hizmetleri sunuyoruz.BPT bir çok personel aktivitelerinde özel uzmanlık desteği sağlamaktadır.

Bu aktiviteler;

  • Personel İnsan Kaynakları Yönetimi
  • Organizasyonel Planlama
  • İşe Alım ve İstihdam Hizmetleri
  • Sınıflandırma ve Tazminat
  • Performans Değerlendirmeleri
  • İşveren ve Çalışan İlişkileri
  • Engellilik ve İşçi Tazminatı
  • Kayıt Yönetimi
  • Bordro ve Zaman Raporlaması
  • Fazla mesai, gibi….